Alla inlägg den 13 april 2012

Av jenny - 13 april 2012 19:19

Idag så har vi haft besök av Pers syster och barn som har påsklov så då passade de på att komma och hälsa på oss i bebisstugan. Fika (blir mycket sånt nu) och sen mysa med Lova, som såklart fick lite ont i magen efter maten. Men tror nog att hon uppskattade besöket ändå!


På förmiddagen har vi hunnit iväg på en prommis i regnet. Var tvungen att handla kattmat (Per kan ju göra det också, men då blir det en anledning för mig att masa mig iväg och ut) så även Melker och Freja är mätta och belåtna.


Nu mat och sen så ska jag äntligen, äntligen få äta brieost igen!!! Som jag har längtat efter det! *mums*


om man inte visste att Lova är tjej skulle man kunna tro att hon är en kille...  

 


Lite fnorvig har hon blivit och fått röda plitor i ansiktet. Fast tror plitorna beror på att jag i all hast och glömska tryckte i mig en kexchoklad igår..chokladälskare som man är.. Plitorna är bättre nu, skönt.


Ovido - Quiz & Flashcards