Alla inlägg den 1 april 2013

Av jenny - 1 april 2013 20:48

Det är inte riktigt dags för Lova att börja gå alldeles själv ännu, men med lite stöd så går det bra!

Har tänkt köpa ett par Kavat skor till henne som är stadiga att lära sig gå i. Så igår var Per, Lova och jag iväg på en loppis i vår bygdegård. Gick in där och det var inte mycket att hurra för, 4-5 bord bara. Men ett av dem var med barnkläder och mitt i alla kläderna så ser jag ett par små skor. Till min stora lycka var det ett par Kavat i strl 20, precis vad jag sökte! Så det vart ett köp såklart, prutade inte ens...ovanligt för att vara mig på loppis, hehe. Jättefina! Lova fick prova dem inne igår och idag var det premiärturen ute på altan och på gatan där snön smält undan.


det här var ju roligt!

     


det kanske går att ta av dem...

 

Ovido - Quiz & Flashcards