Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av jenny - 20 oktober 2010 08:44

Åkte till stallet i regnet igår. Var en aning omotiverad, men tog mig i kragen och satte på mig regnkläderna.

Alla hästarna var ute så fixade till Mannes och Pralins boxar och hämtade in dem. Det är så svart ute på landet nu att jag var lycklig att jag ens såg dem i mörkret. Men de är så snälla som kommer direkt till öppningen och väntar på att jag ska fippla klart med grimmor och grimskaft.

Kan väl säga att Manne var lite lätt fuktig sådär. Vi snackade lite om hur dagen varit. Hjälpte sen till att ta in stona också. Men det vart ingen ridning. Hade faktiskt tänkt att vi skulle leka lite i paddocken, men det var inte lockande att gå ut med honom igen när han stod och hade det så mysigt inne i boxen.


  

Visst är han väl tjusig!!?

Ovido - Quiz & Flashcards