Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av jenny - 26 oktober 2010 19:59

Det var inte många dagar som vi slapp sjukan i Bagarmossen. Det här borde snart räknas som reklamintäkt för dem när de blir omnämnda så ofta..


I alla fall så har blodet och sårvätskan kommit tillbaka och "bulan" blivit ännu större än den var i söndags när de tömde den. Nu nästan hänger den ut över såret. Konstigt nog verkar inte Melker ha så ont som i söndags och det är ju verkligen så skönt. Däremot haltar han då förstås men humöret är det inte fel på. Ögonon är som tefat och han ser riktigt pigg ut. Men av förklarliga skäl vill han mest ligga framför brasan (och vem vill inte det egentligen??).

Ringde Bagarmossen när jag kom hem efter jobbet och pratade med hon som tog emot oss i receptionen i söndags. Tack underbara du (ska ta namnet sen nån gång) för att du lyckades hitta en tid åt oss imorrn vid 11. Dessutom hos samma veterinär som behandlade Melker i söndags. Kan ju inte bli bättre.


Fortsättning följer..

Av jenny - 26 oktober 2010 19:49

Lisa och jag tog en prommis upp till min mamma idag på lunchen och käkade där.

Väl där fick jag ett litet paket att ta hem, men bara om jag lovade att inte tjuvkika innan.. Svårt, men jag lyckades.

Så gav Per paketet (det var mest till honom) och se vad som var där!!  


Haha, en snuskig disktrasa! Tycker det var väldigt kul, för vi är verkligen allergiska mot skitiga disktrasor här hemma och har väldigt sällan någon framme..


Tack så mycket mamma! Den här ska vi rama in, och inte använda. 



Ovido - Quiz & Flashcards