Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av jenny - 21 oktober 2010 09:10

Freja har börjat med att hon prompt ska ut på natten. Inte ger hon sig heller, så vi får fint ge oss och öppna dörren till förrådet så att hon sen vidare knatar ut via kattluckan.

I morse var hon uppenbart trött av sina äventyr ute på morronen.


  


  


Av jenny - 21 oktober 2010 09:01

Nja, inte igår i alla fall..

Skulle åka och handla efter jobbet men insåg ganska så snabbt att både visa kortet och körkortet låg fint förvarat i stallkläderna. Så hem, bytte bil med Per och åkte igen. Tills jag kom på att visa kortet och körkortet fortfarande låg kvar i stallkläderna hemma.. Hem en gång till och nu fick jag faktiskt med mig korten. Jihoo! Så tänkte åka och handla på stora coop. Men när jag kör av motorvägen är det kö till coop. Insåg snabbt att det såklart var invigningen av nya köpcentret. Så åkte helt enkelt bara av motorvägen och upp igen. Och så blev det matshopping på lokala ican istället.

En liten tur som i vanliga fall max gör att jag är hemma en timme efter jag slutat jobbet dubblades ganska rejält. Jaja, varför stressa..

Ovido - Quiz & Flashcards