Alla inlägg den 26 mars 2011

Av jenny - 26 mars 2011 21:20

Nu sitter jag äntligen med vår gamla dator hemma. Den har varit på renovering ett tag här. Tydligen så hade vi lyckats samla på oss hela 8 maskar plus något annat som gjorde den oanvändbar. Det slutade med att de var tvungna att ominstallera "bettan". Men allt det viktiga som foton och musik finns kvar. Han som gjorde rundsmörjningen sa att nästa gång är det bättre att köpa en ny dator.. Hur ska jag klara det? Göra mig av med den här gamla godingen? Först ska jag köpa en extern hårddisk iaf, så vi kan köra en backup på allt.


Har varit en sväng hos Manne idag. Han är som en björn i pälsen nu, och varje steg han tar nästan rasar det hår av honom. Så tog ut honom på en prommis mot skogen utrustad med gummiskrapan. Där körde vi övning "stå stilla till jag säger det är ok att gå igen" och undertiden så drog jag av päls. Vart promenad lite hit och dit, stanna och stå still, rygga, trava fram några steg, stanna, skritt, stanna, rygga osv. Roligt när han blir på alerten att följa en hela tiden.


Just nu sitter Per tillsammans med Fredde (systerbarn) och spelar playstation. Fredde ska sova här inatt så vi har käkat både pannkakor och tacos. Perfekt lördagsmat!

Ovido - Quiz & Flashcards