Alla inlägg den 18 september 2011

Av jenny - 18 september 2011 16:01

Igår var vi på kräftskiva hemma hos Pers föräldrar. Är som sagt inte överförtjust i kräftor men i vanlig ordning fick vi en jättegod svamppaj och kycklingsallad innan, så mätt och belåten var jag ändå sen :) Lyckades få i mig två klor och en stjärt utan större problem. Precis lagom. Det vart inte så sent och jag körde men ändå tycker jag att man är seg såhär dan efter, märkligt.


Förkylningen är i alla fall tack och lov på väg bort. Har nog aldrig legat däckad sådär under en hel vecka pga en förkylning.. J-a baciller!

Nu måste jag få sätta igång med att träna så smått igen. Min rygg haverar totalt av allt sovandes under veckan som varit, utan rörelse skulle jag se ut som en 80 plussare i ryggen. Men egentligen är det bra, för då har man verkligen ett skäl till att tvinga sig iväg på träning, promenaden, cykelturen eller vad som hittas på.

Ovido - Quiz & Flashcards