Alla inlägg den 14 februari 2012

Av jenny - 14 februari 2012 19:54

Jösses vad tiden far fram.

I helgen var Per och jag iväg med brorsan till Sthlms mässan och tittade runt vad som var nytt inom belysning och inredning. Vi trodde det var en liten mässa som skulle ta någon timme sådär, men tror vi traskade runt närmre 3 timmar i alla fall. Vi var helt slut sen. Blev bjudna på middag också innan vi åkte hemåt.

I söndags tog vi oss ut och promenerade en sväng i toppenvädret!

Igår var min första dag som sjukskriven från jobbet. Skönt   Så är sjukskriven fram till 14 mars då bäbis förväntas dimpa ner, vilket inte lär hända iofs. Hon kommer nog nåt helt annat datum.. Hur som helst så är jag hemma för min ljumske som inte riktigt är vad den var. Så får hela tiden anpassa mig efter hur ont det gör med promenader och sånt.

Fast igår var en bra dag. Åkte runt en del och sen vart det till att storhandla käk så kylen inte ekade tom.

På kvällen var vi på kalas hos Pers syster. Det var Fredde som fyllde 11 år och jag passade på att trycka i mig godsaker *mums*

Idag så har jag däremot bara latat mig. Vi var hos barnmorskan och allt ser helt normalt ut, vilket är toppenskönt att höra!

Ovido - Quiz & Flashcards