Alla inlägg den 3 maj 2012

Av jenny - 3 maj 2012 22:32

Igår var det sommarvärme ute. Då passade jag på att ta med vagnen och ta en långprommis. Traskade runt lite här och där och vart rätt svettig efteråt. Så härligt! Både att faktiskt få göra nåt fysiskt och att det var så varmt.

Idag har iaf solen lyst men inte lika varmt. Passade på att njuta lite på altan. Gick iväg till ica också en sväng och shoppade några påsar med blomfrön som jag slösådde sen här hemma på lite ställen. Kan ju alltid hoppas på att det dyker upp någon blomma fast jag inte gjort som man ska vid sådden.. Kastade ut fröna, krattade litegrann och sen på med vatten.


Sen fick jag permis hemifrån några timmar nu ikväll. Åkte till centrum och köpte en tröja som jag kan ha imorrn när vi ska käka middag ute och fira Per! Pifflade lite med hans presenter också när jag ändå var ute och flängde. Vad det är kan jag ju inte avslöja riktigt än..

Ovido - Quiz & Flashcards