Alla inlägg den 14 maj 2012

Av jenny - 14 maj 2012 20:32

Vissa dagar känns det inte alls i kroppen att man får lite mindre sömn än innan Lova kom till världen. Andra dagar, som idag, är det värre. Då är man som överkörd av tåget. Och då sover ändå Lova bra på nätterna! Tänker på de stackarna som måste gå upp en gång i timmen eller så, vet inte om jag skulle orkat..

Inatt var det matning och blöjbyte vid halv tre och sen var vi uppe igen vid 6 tror jag. Sen somnade vi om i soffan till jag vaknade igen och så masade jag mig in till bäddsoffan med Lova i famnen. Orkade inte gå de stackars stegen upp till övervåningen och sovrummet, men måste säga att bäddsoffan är fantastiskt bekväm att sova i. Så ingen klagomur där inte.


Just nu är Per ute med lillsessan (Freja är ju den riktiga prinsessan här i familjen) på tomten medan jag bara slappar. Hur skönt som helst!   


Ovido - Quiz & Flashcards