Alla inlägg den 8 december 2010

Av jenny - 8 december 2010 21:59

Ibland får man bara för sig saker helt appropå. Såklart fick jag det i helgen. Jag kom på att vi bara måste sälja vår tv möbel. Den var inte alls fin längre ( tror den är 3 år) och jag har bestämt mig för en annan variant.

Sagt och gjort så fotade jag möbeln och la ut på blocket. Idag var det ett par här och köpte den. Först ångrade jag mig nästan och funderade vad jag egentligen pysslade med, men sen när den väl var utburen så blev det ett helt nytt rum. Så mycket plats! Nu står tv:n lite tillfälligt på en pall till jag hunnit iväg till ikea. Känner jag mig själv kommer jag lyckas hålla mig ända till jag slutat jobbet imorrn   


 

vår numera sålda tv möbel, bara så ni kommer ihåg den.. :) 

Av jenny - 8 december 2010 08:54

Idag har det gått 3 veckor sen Melker gjorde sin 3:e operation. Det firade han med att leva runt i buren hela natten, krafsa filtar, jama, gräva sig ner till Kina i kattlådan, kloa mot gallret.. Jag tror han har ett behov av att kloa klorna. Ska kolla vad vi kan hitta för nån liten kloklösar grej till honom. Det löser sig nästa vecka när han får vara i sin stora bur på mattan igen. Då kloar han loss där inne istället.

Han har börjat slicka lite mycket på såret igen. Per har grejat och fixat där så nu börjar det se bättre ut, om inte hade tratten åkt på några dagar.

Så nästa torsdag är det ett besök hos sjukgymnasten som gäller.


  

bild från i somras. Melker kontrollerar mina shoppinginköp från ikea


Ovido - Quiz & Flashcards