Alla inlägg den 2 januari 2011

Av jenny - 2 januari 2011 20:21

Jag ska förstora några foton jag tagit på orkidéer hemma.

Jag tycker om orkidéer, säkert för att det är enda blomman som överlever i mina händer.. Alla andra dör hur jag än anstränger mig. Men orkidéerna verkar trivas. Har två vita helt underbara som blommar hela tiden.

De här bilderna ska jag nog förstora och rama in och sen sätta på väggen i köket, bredvid varandra. Tycker att de har så himlans fina färger. Skriv gärna vad ni tycker om det..


      


inte det här fotot, men det är fint också

  

Av jenny - 2 januari 2011 20:03

Nu under julledigheten har jag startat och faktiskt tom avslutat mitt projekt "måla om lilla toan". Den var vit från början och är fortfarande. Förut sthlms vit, nu antikvit. Egentligen ingen större skillnad. Men har spacklat över alla hål i väggarna så nu känns det i alla fall fräschare än innan. Det var lite pilleri vid alla rören men nu är det gjort.


Per och Freja (hur hon nu får plats i det pyttelilla handfatet..) hjälper till och tar ner belysningen

 


före

   


efter, lite fräschare men nästan likadant som innan..

  



Ovido - Quiz & Flashcards