Alla inlägg den 27 januari 2011

Av jenny - 27 januari 2011 18:20

Lön in, lön ut..

Japp. Var tvungen att shoppa lite svindyr kattmat till missarna.

Melker och Freja är väl knappast undernärda och för att de inte istället ska bli övergödda så får de käka light mat. Vi har testat en del olika märken och sorter och kommit fram till att Hills är det de gillar bäst.

Körde ett test här med Specific som tydligen ska vara riktigt bra foder, enligt djurkliniken iaf, så vi köpte hem det. De har dessutom ett foder som både är light och bra för lederna, med tanke på Melker. Men, vi har en kräsen missa här hemma som tydligen bestämmer vad som ska stå på menyn och Specific ingår inte i den.

Så det var till att åter igen åka till veterinären (som bara har den här superlight maten) idag igen och köpa Hills. Oj, så glada missepissarna vart! Dagens goda gärning. 


Efter matshoppingen råkade jag visst hamna på Mio möbler...   Och jag gjorde en god gärning till mig själv!

  

En medicinlåda! Har letat hur länge som helst efter en sån här sak och så helt plötsligt står den bara mitt framför ögonen. Perfekt!

Sen köpte jag en god gärning till mamma också, men det kan jag inte avslöja här.. För då ser du ju vad det är mamma! Hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards